15 april^^<3

har inte skrivit något förens nu.
men syrran,hennes kille och deras son kom förbi oss och var här ett tag så jag ha varit social med dom.
och har inte orkat skriva något förens nu.
men sitter här och lyssnar på musik och tar det lugnt väntar på att Big Brother kan börja.
har missat lite granna under tiden jag var i fjället men det var det värt också.
Imorgon är det skola med nya tag.
så vi får se hur det kommer gå imorgon på skolan, själv lär jag va trött och sliten.
är van att kliva upp lite sent eftersom det gjorde jag på lovet;)
men inte mitt fel häller för älsklingen lät mig sova typ till halv tolv-tolv.
jaja men nu ska jag typ se på tv och bara chilla sen ta bort sminket så det är fixat.
men iallafall så skriver jag säkert imorgon nu ska jag se tv.
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0