1April^^<3

har itne skrivit något tills nu emn det spelar ingen roll.
har suttit och kolalt på teen mom 2 på mtv och kollar på det än, men just nu är det reklam så tar chansen att skriva nu.
efter jag ha ätit så tänker jag hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch och lukta gott till skolan imorgon.
i torsdags så hämta jag ut två tröjer en kort ärmad och hoodtröja där det står studenten 2012 och i måndags så hade jag hämtat ut min studentmössa också så nu ha jag fått det.
skulle hämta ut tröjan i onsdag men hon som hade tröjorna hade farit hem tidigare då.
men nu har jag tröjorna intressant ;)
och inväntar nu ett till paket och hoppas att jag får de innan jag åker upp till fjälls med älsklingen men de brättar jag mer om sen i veckan.
om jag inte får mitt paket innan jag åker så tar pappa min bärbara tills jag kommer hem och hämtar ut paket då också och då ska jag låna min tillfälliga dator ;)
jaja nu ska jag gå och se på teen mom 2 och vänta på käk ;)
ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0