23april^^<3

skrev inget när jag kom hem igår.
men orkade inte riktigt, duschade igår.
sen kom älsklingen till mig efter han hade varit hos en polare.
i torsdag tog jag hål i läppen igen, nere på höger sida.
vi fick sluta två idag, älsklingen följde  med mig hem.
och när vi kom hem så tog vi hål i älsklingens läpp men då gick de åt helvete för jag fick inte in ringen.
men vi försökte igen och då gick det bättre.
har målat naglarna också medans älsklingen spelade på fejjan.
men ska ta och vara social med älsklingen nu.
ha det bra;)
puss<3
älsklingen  med sitt nya hål;D<3

jag med mitt nya hål som nico tog i torsdag, klippte bort nico just nu men ha våra DAMP bilder på datorn så dom kommer kanske in någon annan dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0