24april^^<3

orkade inte börja skriva förens nu.
men känns som om min dag ha varit åt helvete, fast de ha den inte typ bara lite.
men när jag kom hem från skolan så började jag med maten, efter maten så tog jag de lugnt och lyssna på musik.
nu sitter jag här och lyssnar på musik och är lite negativ av mig och varför det vet jag inte.
känner mig allmänt trött och less.
men jag ha vaknat på sån sida så jag är trött och less, men jag är mest trött så de lär bli en tidig kväll för mig.
sitter här dessutom själv.
älsklingen är hemma hos sig, så man får se när han kom hit igen ;)
ska kanske duscha ikväll men får se ifall jag orka ska verkligen försöka sova tidigt ikväll så jag kanske är lite piggare imorgon ;)
och fick lust att baka sockerkaka så kanske gör de också men vi får se.
fundera på att måla naglarna också men veta fan ha verkligen ingen ork för jag ha som lite ont i kroppen min.
men nu ska jag göra mitt skit.
vi höres ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0