26april^^<3

skrev inget direkt när jag kom hem.
men när  jag kom hem å var jag social med älsklingen som är här för just nu kände jag att jag verkligen behöver han hos mig.
på skolan ídag så gick vi på en tråkig skit med skolan och det var inte alls bra om man säger så här.
när vi kom tillbaka på skolan så kändes det som om alla inte var riktigt på bra humör, men det kan finnas anledningar till det också.
jag vart lite irriterad innan och sen vart det värre en stund, men som sagt det finns anledningar och både Natali och älsklingen vet om det och det är något jag inte nämner i bloggen.
såg att jag hade ingen som kunde fixa håret och sminkningen till balen för hon som skulle göra det, hon kunde inte ta ledigt så nu får man skynda sig och hitta någon annan för det är bara två veckor kvar till balen.
guud så jag längtar till balen, känner mig taggad till balen;D
imorgon så hämtar mamma ut mina skor till balen och min studentklänning.
just ja både jag och älsklingen var lite trötta så vi somnade en liten stund och det var rätt skönt.
nej men nu ska jag sluta skriva och vara social med älsklingen;D
ha de bra.


jag försöker vara stark, för varje dag som går så känner jag mig starkare.
spelar ingen roll vad folk säger, men med era ord så funkar det inte att trycka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0