28april^^<3

upptaderade inget igår.
men jag var med älsklingen, sen var jag uppe på samhället och hämtade ut min studentklänning och skorna till balen, sen köpte jag hårfärg så nu ska man se för jävlig ut i håret.
från svart till blont (morots färg) och sen från den ljusa till mörkbrunt.
älskingen åkte hem igår så nu sitter man här med färgen i håret och senare ikväll blire mörkbrunt om man inte tar det imorgon och då får man faan se för jävlig ut i håret, aja men det är det värt.
men som sagt nu sitter jag här med färgen i håret och musiken i gång.
inväntar med att få skölja ur håret.
men för att kunna färga mer vid topparna så måste mamma köpa en till blond färg så kommer få färga det med blont igen innan jag kan börja med mörkbrunt.
och varför jag färga det nu är inför balen och studenten;)
skulle annars kunna kört på svart ett tag till men saknade mitt bruna också så här blir man nöjd ;)
men nu ska jag göra lite grejor här hemma och invänta mamma och pappa sen får man se vad man ska hitta på senare.
just ja målade naglarna men gick lite åt helvete med det så lär få ta bort den från naglarna, aja får se ifall det blir bara ena nageln så kanske barja måla den ;)
men u ska jag göra ltie grjor här hemma och det vanliga jag också ska göra det är tänka på min fina älskling;D
ha det bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer din balklänning från:)?

2012-05-09 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0