29april^^<3

som sagt så färgade jag håret igår och sen hade jag inte tid att skriva.
var med mosters lillgrabb så busa med han.
men nu är man inte svart hårig längre nu är man mörkbrun men ser lite ljust ut tyck jag.
sitter och lyssnar på musik och typ gör ingeting.
fundera på att he in ps2 i mitt rum och bara lägga mig ner i sängen och spela.
nu är det en sån dag då jag inte orka sminka mig,bryr sig om vad man ha för kläder eller hur håret ser ut.
så det är då väl bättre att man försöker hitta på något än bara tänka att det är en seg söndag idag.
jaja ska ej gnälla nu.
näe ska kolla runt på datorn innan jag kanske börja spela:P
ha de bra.

från svart  till blond&morotsfärg till 
mörkbrunt men som jag sa det ser ut som lite ljust än mörkbrunt ;)
och all färgning gjorde jag igår, gud vad jag ha saknat den bruna färgen på mig, men hade inget i mot lite mörkare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0