30april^^<3

nu sitter jag här igen.
kom typ hem för ett litet tag sen.
var uppe på Ica och köpte sallad som man fick plocka själv och en cola och en snusdosa bara för att jag vart lite sugen på snus fast jag snusar inte så mycket eftersom jag har typ slutat eftersom jag röker, men jag vart sugen så då köpte jag en snusdosa.
men nu sitter jag här och lyssnar på musik.
somnade halv ett i natt och vakna kvart i åtta sen dess har jag varit vaken och känner mig lite pigg men ändå trött samtidigt.
o idag får man se vad dagen erbjuder på eftersom älsklingen skulle kanske komma ner.
men vet inte riktig än hur det blir, men som sagt man får ju se vad som händer;)
men nu ska jag lyssna på musik och kolla lite runt på datorn;)
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0