4 april^^<3

idag så skulle vi få sluta fyra.
men efter lunch så hade vi fika så sluta typ vid halv två ungefär.
så nu ha vi påsklov ;D
men jag har inte så mycket tid att skriva under lovet för jag följer med älsklingen upp till deras stuga och kommer vara där under lovet så kommer inte kunna skriva något så bloggen kommer vara tyst till 8-9 dagar.
men har inte direkt tid att sitta här häller.
ska börja packa och ta hand om tvätten lite för måste packa ner älsklingens kläder som han har här för dom ville han att jag skulle ta med mig i min väska.
så har lite fullt upp ändå ;)
jaja men ska nu börja leta fram lite kläder och så.
men ha de bra.

bjuder på en osminkad mig eftersom jag gick utan smink idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0