5 april^^<3

vakna vid halv nio imorse och somnade halv elva igår.
var rätt trött igår så somna ganska fort.
tänkte köra sista inlägget idag och så kommer jag skriva när jag kommer hem igen.
eftersom idag åker jag upp med älsklingen till deras stuga som jag skrev igår och vi kommer vara borta 8 till 9 dagar.
kommer kännas konstigt att inte skriva på länge men jaja det är de värt för jag får vara med älsklingen ;)
har varit uppe en gång men la mig i sängen igen och ska snart kliva upp ur sängen och göra mig i ordning för jag vet inte när dom kommer men alltid bra att vara klar ;)
eller hur.
nej men nu ska jag ta och va social med natali ett  tag ;)
men ha ett trevligt påsklov:)
ha de bra.

minnen<3 bjuder på denna bild på mig och nico :)<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Dagens blogg tävling hos mig, missa inte den. Hade vart jätteskoj om du var med, så in och anmäl dig och gör mig LYCKLIG :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

2012-04-10 @ 19:48:17
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0