Hemma!;D

nu är jag hemma efter en skön vecka uppe i fjället med älsklingen och hans familj.
ha varit hemma ett tag,  men käkade när jag kom hem och prata lite med mamma och pappa och sen så hoppade jag in i duschen.
hade iinte duschat på ett tag men dom hade ingen dusch ju eller rättare sagt inget rinnade vatten.
ni tänker usch vad vidirigt inte duscha på åtta dagar, men det var det värt.
jag hade grymt trevligt uppe i fjället med älsklingens familj och fick träffa lite av hans släkt också :)
men tänkte inte blogga så mycket just nu för nu ska jag bara koppla av och kanske slå i gång en film och mysa ner mig:)
men inte än ska va social me familjen en liten stund :)
men tack för en underbar vecka älskling med dig uppe i fjället.


Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej jag har en veckans blogg tävling om duu vill vara med :)

direkt länk--->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



ps : jag gör gärna bloglovin byte kram !

2012-04-14 @ 21:07:50
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0