Here I am again

haha känns som om jag är lite crazy just nu xD
sitter och lyssnar på musik och är hyper och hoppar runt och jaa allt.
men snart inväntar duschen på mig och vid nio så kommer älsklingen;D
och det är bra ifall man duscha innan älsklingen kommer för då är man fräsch och luktar gott ;)
så det blir allt bra tillfället.
köpte sallad har inte hunnit ätit den än men det kommer troligtvis bli imorgon ist eller kanske senare när man blir hungrig ;)
glömde säga enknäpp sak, jag har gått och haft ont i kissblåsan och varför det vet jag inte.
brukar få det när jag ska få min mens men jag ska inte få den(intressant.. eller inte) men aja och det började igår och har gått med det hela dagen idag och vet inte varför jag ha det.
så det komemr bli skönt med en dusch så då kan man se ifall de går över, har tagit alvedon och de gick över en stund men kom tillbaka igen.
jaa som sagt känner mig hyper och så, undra ifall älsklingen kommer orka med mig nu när jag är hyper ;)
men kanske lugnar mig efter duschen.
brukar oftast bli hyper av coca cola men ha inte druckit min cola än så det kan inte vara de.
men tror att det kan bero på att jag är glad för att älsklingen kommer hit;D
jaja ska börja göra mig i ordning för duschen så det är fixat och sånt;D
ha de bra.

All repeated.
but now I begin to wonder if our friendship have taken the last breath.
All repeated.
All repeated.
but now I begin to wonder if our friendship have taken the last breath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0