I get tired of some people

så nu har jag duschat och smörjt in mig med bodybutter.
försökte lugna ner mig när jag stod i duschen men det gick inte så är lite halv förbannad.
kan säga så här det är inte lätt att ha en lillabror i tonåren om man är det själv ;)
men brorsan ha inget med saken att göra,börja små bråka med han idag men vi vart sams ganska fort.
men det jag är mest förbannad över att folk tror att dom kan ljuga för mig, och kan verkligen inte visa respekt.
ringer mitt i natten? tänk om man sover för det kan finnas folk som sover vid ett på natten.
ringer en vecka tillbaka 3 gånger och man inte svara sen får en kompis säga till den.
sen ringer den precis efter 1 jävla vecka, sen ringer den mitt i natten och då blir man själv klart irriterad!
visst jag var vaken för jag var hos Kim.
men inte kul ifall en och samma person ringer en typ hela tiden och man inte svara det är ju helt fel.
fattar man inte svara man inte så gör man inte det.
och när ens kompisar säger åt den att inte ringa mer så gör den det ändå?
Näe såna människor blir jag less på att dom inte fattar att man inte ringer mitt i natten och kollar numret ordentigt innan man trycker på lurknappen.
näe nu vart det lite negativ inlägg men det struntar jag jag i, jag var ju förbannad så ;)
och duschen hjälptes inte så mycket för att lugna sig.
men ska försöka lugna ner mig så kommer det kännas bättre ;)
I get tired of some people,
take me far from here, far from all idiots

ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0