just nu

seriöst jag har tråkigt och det finns inte ett skit att göra!!
tog en liten tupplur efter maten.
somna halv sex med lite hög musik och sov till sju.
så man somna bra och sover ganska hårt ifall man somna med hög musik.
men jag var trött och hänt två gånger tidigare förut också.
men det var skönt.
känner mig trött men börja bli lite pigg.
kroppen känner sig lite trött känner jag för just nu orka jag itne göra nå mycket.
men aja nog med det, ska dricka upp min cola sen får jag se vad som händer för nu har jag musiken i gång igen som vanligt ;)
och funderar på ifall jag ska börja skriva om lite annat än vad jag gör eller om min dag och så.
men vi får ju se vad än som händer med det ;)
och ska kanske börja läsa en bok som jag låna av mamma;)
men nu ska jag göra mitt skit här hemma som t.ex he in kläder i garderoben;)
ha det bra.

bjuder på en mupp bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0