mysigt

vill ni veta något härligt?
joo de är när man är ny duschat och är fräsch av sig.
visst ni kanske undra hur kag tyckte när jag var uppe i fjället med älsklingen.
men saknade duschen och saknade att vara fräsch.
men det var värt det.
men nu när jag är hemma så duscha jag varannan dag för att vara fräsch av mig.
men ibland kan det finnas tillfället att man inte kan duscha så då går de ju inte.
men alltid lika skönt att duscha och vara fräsch av sig ;)
men jaja nu ha jag sagt det.
ligger i sängen med släkt lampa och lyssnar på musik ska snart se tv också hade jag tnäkt men blir inte förens vid elva.
skriver säkert något inlägg imorgon bitti innan jag drar te skolan ;)
ska fortsätta att lyssna på musik och tänka på min fina älskling:D
bjuder på denna bild idag som jag tog i söndag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0