new day with new tag in the collar

jag har lärt mig en sak idag typ..
ska faan inte öppna käften om det inte är något viktigt.
är både trött och less så det är ena anledning till det.
och blir som bara tröttare och tröttare för varje dag som går.
och nu när det är vår så har jag lättare att bli deprimerad men då är det bara saker som förut som dom man älska mest ha försvunnit från ens liv och blir deprimerad av ingeting häller.
men det finns anledingar varför det är så.
men det är något jag aldrig kommer ta upp här i bloggen varför det är så.
istället försöker jag glömma allt och försöka starta om på något nytt.
få bort det gamla som ha hänt mig som ha gjort så jag kan bli lätt deprimerad.
ny dag med nya tag.
ju mer jag försöker så ju mer kan jag lyckas.
mina drömmer sårar.
men min verklighet är en dröm.


nej nu ska jag inte skriva något mer känns som om det blir lite värre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0