Dumma Karolin skriver igen.

Kändes som helgen vart inte som väntat..
men helgen vart perfekt ändå
nå bara lite fel på mig och mitt humör vi går som inte ihop, och så har jag haft ont i huvudet i helgen så tror inte att jag har varit så frisk häller genom så mycket huvudvärk i flera dagar är inte bra. Har itne haft så förut.
började redan i måndags o hade ont än i tisdag och fick ont igen så de kom fram o tillbaka typ
men aja nu ska vi inte skriva en massa strunt igen.
därför rubriken stämmer typ....
 
Idag så har de varit en lugn dag för oss..
vaknade vid halv tio en klev upp tio och kollade på tv.
var o handla toapapper för de var snart slut.
sen vart det middag och sen duschade jag och älsklingen.
Imorgon så har jag praktik så åker halv sju med bussen med mamma till lycksele.
älsklingen har också praktik imorgon och då åker han upp till Stalon med sin far och sen så träffas vi hemma.
så nu har vi bara den här veckan kvar sen är det lov.
och har praktik efter lovet också så då blir de fullt ös ska ha 3 dagar i veckan efter lovet och fick ha min praktik i lycksele då också ;D
jaja nog skrivit nu ska jag mysa med älskling och bara njuta av södagkvällen.
 
 

Kommentarer
Postat av: SARAH - Grym fotograf

Jag äger en av södermanlands nästan största bloggar och har just nu en dagens blogg på min tävlign som jag har varje dag ett tag fram över, skulle bli glad om du ville vara med :) kram

PS TIPSA GÄRNA OM MASSA TÄVLINGAR ! DS

2012-12-16 @ 21:15:48
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0