woops

nu var det tag sen jag var här igen.
men nu e det så här genom att jag har haft lite fullt upp med praktik och skolan.
och nu så har jag ont i huvudet så jag mår inte så riktigt bra som jag har trott att jag har gjort..skit säger jag, vill inte va sjuk vill va på praktiken på måndag och dom sista dagarna på skolan o fara på praktiken på fredag för då ska jag handla lite mer julklappar.
Älsklingens bror och hans brorsans tjej e på besök med deras son så jag ska väl ta och va lite social med dom med min huvudvärk som jag ska bekämpa bort..
och he i gång torktumlaren också, har tvättat lite idag.
men nu ska jag ta och vara social.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Va med på dagens blogg :)

2012-12-15 @ 20:06:36
URL: http://nattstad.se/marl3n3
Postat av: Marlene

Dagens blogg vinnarna är nu uppe! Om det inte blev du va med igen :)

2012-12-16 @ 20:28:56
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0