woops

nu ha jag inte skrivit sen i fredags.
i helgen så tog jag och älsklingen en lugn helg.
i lördags så åkte vi ut till dalasjö till syrran med Mamma,Pappa och brorsan.
sen i söndags så tog vi det lugnt åkte ut och handlade lite granna.
Idag så har jag varit på praktiken och det var rätt skoj inte så långt kvar tills lov har bara den här veckan och nästa vecka o har praktik både måndag och fredag och då åker jag hem med pappa för han kommer det och då blir det lite mer julklapps köp.
har beställt två julklappar till pappa som kommer hem i brevlådan så det är fixat och inväntar en julklapp till Mor och Far något som dom behöver också ;)
är lite sliten idag genom att jag är trött somnade inte förens tjugo över ett och sen så vaknade tjugo över två för älsklingen pussade mig på ryggen, sen så somnade jag.
hade huvudvärk idag även om jag hade mina glasögon på mig och så hade jag feber.
mamma tycker att jag ska va hemma några dagar genom att jag är inte frisk, men jag kan inte ligga stilla det går inte så jag måste röra på mig så då kan jag lika gärna gå upp på skolan, men risken är att jag kan bli ännu sämre..
men nu ska jag se på tv och sen kanske lägga mig och se klart en film som jag och älsklingen kollade på igår och sen sova genom att jag är rätt trött.
 
 
Bjuder på bilden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0