12 feb^^<3

har inte skrivit så mycket men de är för jag har varit social med älsklingen:D
och igår skrev jag inget för jag och älsklingen låg som bara mest i sängen och senare så drog vi ut och hade en trevlig kväll :D men det sluta för en polare spydde så det var kanske inte trevligt för oss som satt i bilen men en sak han var duktig på de var att han missa hela bilen för han öppna dörren så de var duktig gjort, men det lät precis som en vattenkran ifrån han xD haha men en trevlig kväll hade man så man inte kan glömma :)
och vakna med huvudvärk och hade en hund som lekte med sin pipleksak också så det gjorde inte saken bättre men efter en alvedon så gick de över.
näe nu ska jag ta och vara social me älsklingen :D
ha de.

en bild från igår och de var jack som tog kortet;D


Affe 5 minuter innan han slängde upp dörren och spydde xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0