16feb^^<3

så nu ha jag nästan kommit hem.
stannade ett litet tag på skolan med älsklingen sen så gick vi hem.
så nu sitter vi här och typ tar det lugnt.
imorgon så måste jag upp på skolan för jag ska börja sy på min balklänning passar perfekt när man är ledig fredagar.
och sen så har jag och älsklingen kanske bestämt att vi åker upp till han i helgen och kör skoter men ska kanske snacka mer om det sen.
måste själv lägga upp tre filmer från skolan idag xD
haha värdens roligaste timme idag på skolan när vi hade svenska/engelska och sen på två rasten grymt roligt.
men lägger in det så fort jag orka ;)
nu ska jag va social me älsklingen under tiden man väntar på käk.
ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0