18feb^^<3

oj har inte skrivit på hela dagen:O
men jag har inte direkt orkat.
men somnade till filmen igår men då kollade jag på den imorse igen när jag vakna sen så följde jag med mamma,pappa och bror på loppis som dom hade ute i dalasjö.
det var rätt nice ju ;)
och när jag kom hem så städade vi för syrran och hennes kile + systerson kom på middag.
fick till och med duscha om håret fast jag hade duschat igår men det var för att syrran hällde ut lite mjölk på håret mitt och de var med flit tur att de inte var mycket så duschade av det så de inte skulle börja lukta surmjölk om det ens skulle ha hänt me de.
men alltid skönt med nyduschat hår + kropp, men nu fick det bli bara håret.
ska snart upp och ta sallad och sen slå i gång en film tror jag.
och sen kanske försöka sova är lite trött för jag vakna först vid sju sen så somna jag om typ till åtta.
men som sagt det är tomt utan älsklingen här så jag sover inte så skönt som jag gör när älsklingen sover hos mig.
men men nu ska jag upp och ta för mig sallad ;D
just ja jag har fått en fråga på blogresponse har itne hunnit kollat på frågan men ska snart logga in och kolla på frågan och svaret hamnar kanske här.


jag och stefan bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0