19 feb^^<3

när jag vakna imorse så var den tio alla var då vakna.
sen efter jag hade varit och hälsat på dom där uppe så gick jag ner och träna lite granna.
sen åkte vi ut till dalasjö på loppisen igen och fick hem lite granna kläder där ifrån ;)
och sen åkte vi hem till mammas och pappas kompis och fikade hos henne.
så nu sitter jag här och tar de lugnt hade tänkt ta och svara på min fråga jag fick på blogresponse för den har jag inte svarat på än.
men nu ska jag ta och göra de för sen ska jag börja me maten och sen blire duschen ikväll igen.
kanske lägger in bilder sen på kläderna jag köpte på loppis.
kanske låter fel att köpa använda kläder men inge fel me de 20 kr för plagget och sen är det bara tvätta kläderna innan man ska använda dom ;)
ha de bra.

koftan jag har på mig köpte jag igår på loppisen och den är jätte mysig den håller en varm men de som är bra man svettas inte med den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0