24feb^^<3

har inte skrivit så mycket igår eller idag.
men igår var jag social med min älskling när vi kom från frasses en så somna älsklingen vid halv nio och då gick jag och duscha sen så somnade jag vid elva.
och idag ha jag varit uppe på brorsans skola och sytt på min balklänning sen gick jag neroch handlade nudlar och te sen gick jag hem och käkade nudlar medans jag hade en älskling som sov.
så nu sitter jag här och ska snart vara social me älsklingen när han börja känna sig bättre.
han har ont i hela kroppen och är varm som en stekpanna.
och själv så sitter jag här med mensvärk också, inte direkt roligt me de.
trött är jag också så fundera på ifall man ska lägga sig ett litet tag och sova någon timme och se ifall mensvärken släpper lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0