27feb^^<3

skrev inget igår för jag hade ingen ork jag sov för det mesta för igår hade jag feber och i fredags så hade älsklingen det så vi båda ha varit sjuka i helgen.
och idag så stannade vi två hemma och brorsan för han vart också sjuk.
febern har gått ner så nu har jag bara en jätte jobbig snorig näsa och en jobbig hosta och huvudvärk.
men jag har bestämt mig att jag ska på skolan imorgon spelar ingen roll vilken huvudvärk för har nog med förkylningen och huvudvärk som vill inte försvinna.
ny duschad och tänkte skriva lite granna innan jag börja bli allt för trött hade egentligen tänkt och inte skriva något idag men nu gör jag det ändå.
jaja nu ska jag se på tv och vänta på att älsklingen ha duschat klart ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såå fiin du är karro <3



Saknar diig otroligt mkt :'D <3

2012-03-08 @ 22:01:24
URL: http://Theuglyduck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0