6feb^^<3

har inte skrivit så mycket men jag ha som varit social med älsklingen<3
när han gick hem igår så käkade jag middag senare så gick jag upp till martina så jag var hos henne en stund igår.
sen när jag kom hem så gick jag och la mig.
nu sitter jag här och väntar på käk är ashungrig.
skolan idag har också varit super bra idag.
träffa älsklingen också så det var också roligt.
fundera på ifall jag ska slå i gång en film ikväll och sen kanske ta lite popcorn till det också.
men man får se hur de blir.
och imorgon så kanske natali ska sova här mn beror på ifall hon får och sen kanske älsklingen tittar förbi någon dag man får ju se.
ihelgen så är det WWW här uppe hos oss i villis så man får se vad som händer då också kankse skulle ut med nico men får se hur det blir för Natali ville också att jag ska följa me till åsele och ska ut där också.
men som sagt får se hur de blir ör jag hade ju lovat nico och fara ut med henne men ska ta och snacka me henne om det också för hon sa också att älsklingen skulle också följa med.
men vi får ju se.
men nu ska jag ta och kolla på tv och vänta på käk.
ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0