8feb^^<3

nu sitter jag här med älsklingen.
skrev inget igår när ja kom hem men det var så vi var hos älsklingen efter vi hade varit på hotellet och badat som var så mysigt och roligt.
sen så följde älsklingen med mig hem och sov hos mig i natt så detvar också underbart.
skolan idag ha varit underbart och helgen kommer bli niice för ska va med älsklingen på WWW :D
så denna vecka och helg bara är livet för mig ;)
och fick mina skor men fick inte rätt färg skulle ha fått svart men orka inte hålla på att strula med de nu så nu behåller jag dom istället för först fick jag dom inte och nu fick jag i fel färg så därför orka jag inte hålla på me de nu.
näe nu ska jag ta och vara social med min underbara älskling;D
ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0