äntligen hemma!

har nyss kommit hem åkte hem med älsklingen för han övningskörde med sin pappa och han är ute och kör lite me sin far igen.
idag på skolan så har vi haft det rätt kul.
men ändå så känns det som om dagen ha varit si så där.
men är bara helt slut i skallen men så bruka det bli.
men som sagt idag så hade vi grymt roligt på skolan innan lunch.
först så lånade mårten mina hårsnoddar och sen så gjorde natali en gubbe på min jacka och jag gjorde en gubbe på hennes jacka sen hade jag o natali bestämt oss att vi är två vandrade gurkor xD haha jaa som sagt vi hade kul.
men lyckades bryta en bit av min tumnagel idag när jag skulle städa bort verktyg xD men som tur är så bryr jag mig inte så värst mycket.
och snart så kommer älsklingen igen.
ska slå i gång en film under tiden jag väntar på älsklingen.
kommer kanske bli en tidig kväll ikväll för oss.
men ska he i gång en film nu och fundera på ifall jag ska fortsätta på filmen jag såg igår som jag pausa när de var mat men kom inte i gång igen xD
jaja ska he i gång filmen nu.
ha de bra.
Mårten idag på skolan xD


(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
och så såg Natalis gubbe ut som jag gjorde på hennes rygg innan lunchen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0