just nu.

just nu så har jag duschat och snart ska jag smörja in mig med body butter med jordgubbs doft ;)
och så har jag märkt en sak jag har nu haft otur när jag ha rakat mig två gånger första gången var de på benet men hade då ingen bild och nu på armen för jag råka komma med rakhyveln där och ja sen vart de som de vart men tur att de inte vart något stort så de syns nästan inget.
men nu ska jag ta och smörja in mig med body butter och sen upp och göra pappa saällskap typ 5 minuter sen göra popcorn sen slå i gång en film :)
skriver kanske imorgon ifall jag har tid.
just ja jag och älsklingen och 2 personer till ska fara och bada bubbelbad imorgon ;)
men får se hur deblir om de inte blir någon ändring man får ju se hur de kommer bli men kommer veta mer imorgon så kanske skriver mer om det då.
ha de bra.

jag direkt efter duschen som var så varmt och skönt.

det lilla jag råka göra mig illa på med rakhyveln visst var det litet? syns ju knappt inte så det märker ingen det gjorde bara ont i några sekunder så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0