ny och fräsch.

så nu ha jag duschat så nu är man ny och fräsch och så har jag smörjt in mig i body butter så nu luktar jag lite jordgubb och så har jag hårinpackning i håret ska skölja ur det när de är reklam på big brother så sitter med det inne ett tag.
så jag hoppade in i duschen efter vi hade ätit semla och innan big brother börja så duschen satt perfekt.
imorgon när jag vaknar så ska jag skicka in en räkning för telefon och sen så ska jag träna lite innan jag ska göra mig i ordning och sånt för skolan för jag kommer kliva upp sex imorgon bitti så jag lär hinna träna ;)
men lär vara något trött då istället men bara gå och lägga sig efter big brother om jag ens orka se hela ;)haha
men jag lär hinna göra ett inlägg innan jag drar till skolan.
men nu ska jag störa brorsan när han spela sims 3 ;)
ha de bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0