va stark, snälla kämpa för oss alla.

jag tar fram pappaer och penna.
jag börja skriva hur jag känner det.
jag släpper taget om pennan och låter tårarna falla.
att det ska kännas så här jobbigt kommer inte försvinna på ett tag.
jag har alltid saknat er och det gör jag en.
jag vill till er till allt detta är över.
jag vill verkligen att du kämpar snälla rara kämpa för mig.
jag vill hinna se dig.
vi vet inte hur länge allt komemr kännas.
men nog kommer det kännas jobbigt att se dig när vi kommer till er.
jag vill till er så fort som möjligt nu.
varför ska vi bo så långt ifrån er när detta händer?
jag vill verkligen bara skrika ut mina känslor jag vill verkligen låta tårarna falla men jag stänger in dom tillslut.
jag vill verkligen inte förlora dig nu.
jag är inte redo att förlora dig när det blir det.
jag vill verkligen träffa dig men den kraften kommer jag inte ha när vi träffas men själv ska jag verligen träffa dig även om det kommer kännas jobbigt.
men allt jag vill säga till dig är att JAG ÄLSKAR DIG<3
jag försöker ta upp pennan igen och börja skriva hur jag känner det och låter tårarna falla under tiden känslorna på pappret syns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0