you make my day better

min dag ha varit bra.
även om jag har en sjuk älskling hos mig.
men tar lite hand om han, och älskling fick i sig lite mat också även om han inte kändes okej för att äta men han lyckades ;D
så nu kollar man på tv och bara tar de lugnt.
äntligen helg och har sen bara en vecka kvar i skolan sen har man lov.
då får man verkligen sova ut riktigt;D
och jag hade tänkt svara på min fråga från blogresponse men har inte hunnit och kollat vad frågan är häller var inne bara lite snabbt när jag kom hem från skolan är på skolan en halv dag för jag syr ju på balklänningen.
och då hade jag inte fått något och hade tydligen fått de senare ska kicka på den nu ikväll ifall jag orka eller så blire de imorgon istället för jag har helt slut i kroppen och är rätt trött också så jag lär somna fort ikväll.
och älsklingen sover just nu så hoppas att han får sova hela natten istället för att vakna i natt.
så håller tummarna för älskling att han får sova i natt.
näe nu ska jag inte skriva här så han vakna till ;)
justja kan ni inte kommentera på bloggen så har de blivit något fel men ni har ju också blogresponse där ni kan skriva och ställa fråger ;)


you make my day better,
I love you
sweetheart
and the days with you are worth gold<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0