1 jan^^<3

Sitter och kollar på film just nu. Här drygt kollat på den nu i 2 timmar och är drygt 1 timme kvar. Kollar på transformer som dom visar på sjuan. Låten jag tänkte lägga in gick åt helvete. Lika helvete att jag inte kan lägga in bilder. Aja kommer när jag kommer hem igen;) duschade idag så man luktar gott;) funderar på ifall man ska ta en dusch imorgon också, men det får man se hur det blir. Måste packa fint i väskan imorgon också ju. Och det är ett måste. Var trött tidigare på kväll men börjar känna mig lite pigg ändå. Får se vad min dag erbjuder på kommer inte hända så mycket här så man får se hur det kommer bli. Aja ska ta och sätta mig i soffan. Telefon är på laddning så då sitter jag på golvet istället;) Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0