11Jan^^<3

idag fick vi sluta tidigare jag och natali för vi jobbade över lunchen.
vi följde me våran lärare Nilkas och hämta hans skoter lite utanför åsele.
nu sitter jag här ed Natali och Jerry och har nyss duscha håret och har hårinpacking inne i håret.
och jag använder Hair Repair bara 20 kr från dollar. och jag tycker den är bra, har två dofter hemma och den ena är med jordgubb och den andra har fläder & vanilj och och märket är Gunry.
bara dom hårinpackningarna jag kör på men fundera på att testa någon ny någon gång.
+ jag inväntar mitt paket som dom skicka från cdom igår så jag inväntar mig de att man kan hämta ut det och hoppas de blir imorgon eller på fredag annars får jag de nästa vecka.
jaja nu ska jag ta och vara social me dom hära.
ha de bra.


(bild från google)
som jag sa dessa två har jag me doft av jordgubb, fläder och vanilj och 20 kr på dollar som vi tar chansen och åka till när man är i lycksele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0