12jan^^<3

sitter på skolan just nu och har lunchrast.
igår skulle jag och natali se på a lot like love.
men vi bestämde om och se på scary movie 4 istället för den andra filmen var tråkig och så slapp vi reklam som dom har på tv.
så vi såg på scary movie 4 sen gick vi och la oss och jag somnade nästan på en gång så trött var jag och somnade innan halv tolv till och med.
och ska kasnke gå ner på Ica på två rasten eller efter jag har sluta för ska ner och hämta ut mitt paket som jag ahde beställt om fick meddelande på telefon att den hade kommit så ska själv klart hämta ut den idag.
men men skriver kanske mer sen när jag kommer hem för ska vara social me alla.
ha de bra.

Älskar Scary Movie  filmerna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0