13 jan^^<3

vaknade vid 9 imorse och somande innan tolv igår igen
det är rätt skönt att få somna tidigt.
dessutom är jag ledig idag, vi kommer köra på vårat gamla schema så vi kommer vara lediga varje fredag om vi inte har praktik annars är vi lediga så varje dag slutar vi fyra förutom fredgar ju;)
gud så skönt ändå att vara ledig varje fredag
har tittat på tv hela morgonen och ska se tv än men efter de så ska jag duscha och göra mig i ordning,så man är lite snyggare än utan smink och pyjamas kläderna ju;)
igår när jag hade hämtat mitt paket så var jag och hämta ut min telefon som hade kommit så nu har jag en ny telefon IGEN och hoppas att den kommer att funka ett bra tag.
men jag betalar själv också för telefon och det behövdes.
jaja nu ska jag se tv.
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0