15 jan^^<3

vaknade för en halv timme sen och Nico ligger och sover än..
men ska snart gå och väcka henne;)
skrev inget igår för jag var me nico hela dagen och så sov hon här så jag var social me henne.
först så fixade jag till mig och så sen så kom nico efter hon hade ätit och och sminkat sig.
senare igår kväll så var hon och jag ute och sladda me sparken ;)
tänkte lägga in filmerna efter hon har vaknat kanske eller när hon ha kommit hem för då kan jag sitta vid datorn lite mer än vad jag gjorde igår och så.
och imorgon är det skolan igen så går till torsdag sen är vi lediga fredag.
så kommer inte sluta före fyra.
slutar fyra varje dag för vi ska kunna vara lediga så det kommer bli att man går till fyra varje dag.
men men det är de värt ifall man ska vara ledig fredag ;)
jaja nu ska jag gå och väcka nico för nu börja jag bli hungrig ;)
ha de bra.

bjuder på denna bild på ja och nico ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0