2 jan^^<3

Heejj bloggen. Har inte skrivit på hela dagen. Men somnade vid två i natt och sen vakna jag tio och har bara kollat på film. Och sen har jag bara suttit och umgås. Sen har jag duschat och sminkat mig. Nu sitter man och väntar på käk och på bättre tider. Åker hem på onsdag morgon då sitter jag på bussen hem. Bussen åker 9 på morgon och kommer vara hemma vid åtta. Men vem vet när jag kommer hem så kanske nån berättar vars jag har varit;) men som sagt vem vet. Har lite mer packning nu än vad jag hade med mig så måste ta och packa om på bättre sätt. Näe om man ska ta och titta på tv och fortsätta och umgås med folket och fortsätta och vänta på bättre tider. Väntar på att min ena underbara vän ska komma hem och hämta mig hos folket jag är hos just nu. Men ska umgås och se tv med folket. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0