20 jan^^<3

jag somnade inte om efter jag hade skrivit.
jag var uppe och käka direkt efter nästan.
sen så har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt.
men nu sitter jag och lyssnar på musik ifrån telefonen ska köra slut på batteriet för min telefon har ändå låg batteri nivå så ska köra slut på den och sen ska jag ta och ladda min telefon så jag har fullt när jag ska upp på byn och göra lite saker där ;)
men inte så viktiga mest som bara lite privat och en sak jag ska testa på nu och hoppas att de håller.
men ni får se sen när det är gjort och fixat ;)
och jag kanske ska ta och skriva lite i min berättelse som jag började igår på matten för jag skulle ha något att göra. men får se annars gör jag den lite senare.
men min kväll vet jag redan hur den ska vara.
det är se film med min bror och sen mysa mig ner helt själv och se film ;)
men nu ska jag ta bort mitt smink och sminka om mig innan mitt pogram börja.
ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0