21 Jan^^<3

vaknade vid 9 imorse och orkade inte skriva på en gång så startade jag inte datorn då häller.
jag gick direkt på toa och sen gick jag och kolla på tv fast jag har tv i rummet men pappa och brorsan var vaken.
och sen kom mamma upp så vi satt och snacka vi 3 och så laddade jag ner två spel till telefon ;)
så nu sitter jag här.
skrev inte något igår efter filmen eller så men var mega trött så jag stängde av datorn på en gång och så.
idag så ska jag kanske vara med Nico men får se hur hennes mamma mår och så.
annars så får man se vad man hittar på för något.
kanske se film ikväll igen och äta Ben & Jerry's har kvar min från igår orkade inte äta pp allt så lär ha kvar tills ikväll om jag inte tar de på dagen och sånt ;)
Näe nu ska jag se vad det finns att göra här hemma och sen se om det finns något att käka.
skriver kanske mer sen.
ha de bra.

så här mysigt kan man ha de ibland att ha hunden i sängen och så datorn bredvid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0