22jan^^<3

nu ha man vaknat och nu sitte man lite med huvudvärk men kan bero på att jag ha sovit för mycket nu eller för lite.
men sov i 9 timmar somna fyra i natt och vakna typ nyss.
skönt att få sova länge.
jag hann inte duscha igår men då kan man ta och duscha nu så man kanske vakna till lite granna.
och sen följa med upp på byn få se ifall jag ska köpa en cola.
för ett tag sen jag drack cola.
menmen tänkte vara lite social me jerry nu på msn ett litet tag sne ska jag duscha och göra mig klar för att fara upp på byn ifall mamma och pappa ska dit upp.
och få se om jag ska köpa hårfärg imorgon så jag kan färga om håret i guldbrun om dom har den här i vilhelmina.
för sist jag färga då var jag i sundsvall och det var ju verkligen ett tag sen ju;)
näe nu ska jag vara social skriver kanske mer sen.
ha de bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0