23 jan^^<3

har precis kommit hem från skolan gick ganska sakta för jag har lite ont i ryggen för jag har små knutar just nu och så fick jag bara tvär ont i mitt ena knä men slutade tjugo i tolv för att lärarna skulle på ett möte.
fick hemläxa för det också men behövde inte ta hem något för jag skulle skriva i min berättelse för jag frågade om jag fick de och eftersom jag börja skriva den på skolan så blir det ett skolarbete.
men nu sitter jag här och lyssnar på musik och är lite frysen om mina fingrar men nu börjar dom få upp värmen och ska kanske upp och göra te.
köpte hårfärgen jag ska ha och kör på samma som jag testa första gången i sundsvall och det är mood med guldbrunt  men det blir som mörkbrun för mig och sist då jag färga så var de sist jag var i sundsvall så det behövs så färgar de ikväll eller imorgon får se. medans så köpte jag 3 små cola och har redan druckit upp en så nu har man cola när man blir sugen eftersom de var ett tag sen jag drack colan ;)
men men ska kolla lite runt på fejjan och så.
ha de bra.

denna färg använder jag nu har bara kört den 2 gånger och både gångerna i sundsvall och kör på den nu också billig är den och bra. här i vilhelmina på Ica kostar den 59 kr så billigt och bra färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0