27jan^^<3

skrev inget igår för jag var inte hemma eller satt vid någon dator.
men var ute hos syrran och var me dom och min systerson.
åkte he idag och hjältpe mamma och papa stor handla lite granna.
skrev lite i berättelsen igår och ska göra det ikväll också om jag orka annars blire kanske film och ta de lugnt.
skolan igår var rätt bra och rolig. trevliga klasskamrater har man och roliga.
nu sitter jag och lyssnar på musik oh ska snart kolla om mamma behöver hjälp med maten.
det kommer bli pitabröd här hemma.
men som sagt får se vad kvällen bjuder på.
men nu ska jag ta vara lite social me folket på msn och sen kolla me mamma om hon behöver hjälp.
måste också fixa stift till mammas penna som jag lånar för dom tog slut igår så jag kan fortsätta med berättelsen.
men nu ska jag göra mitt
ha de bra.
min fina syster och min fina systerson bjuder på bilden idag ska lägga in några nya kort på jonte sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0