29jan^^<3

har nästan nyss vaknat är lite seg på morgon därför jag inte skriver på en gång när jag har öppnat mina ögon.
idag blir det en lugn söndag för mig ska skriva i berättelsen och  spela sims 3.
men nu börjar min morgon att svara på två fråger  som jag fick för 3-4dagar sen på blogresponse.

Fråga:
hur bra är din skola?
och hur är dina klasskompisar då?


svar: jo helt ärlig tycker jag att skolan är si så där.
men snälla och bra lärare har vi.
och hur är mina klasskompisar.. joo dom är helt underbar snäll visst ibland kan det bli att några börja diskutera och sen brukar de bli sura miner från vissa personer. det är bara de som är felet men annars är snälla. vissa kan märka om det är något och då kan man prata med dom också.
men dom är underbar snäll alla.

Fråga:
är det du som ha gjort din header och din design?

Svar: jo förut har några gjort den åt mig.
men på den sista tiden så har jag gjort min header på picnik och bakgrunden har jag tagit från google letar efter något som jag vill ha så lägger jag in den och så.


så nu har man svarat på det.
och snart så inväntar duschen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0