5 jan^^

har itne skrivit på ett tag.
men ha varit med en underbar person/vän:)
och igår åkte jag hem vid 9 på morgon och kom hem halv tio bussen var en och en halv timme försenad så därför kom jag hem halv tio annars skulle jag ha varit hemma vid åtta.
men orkade inte skriva något igår häller det vart bara umgås me familjen och se film me bror mig :)
och en sak till min magkattar har kommit tillbaka och det är inte roligt.
fick redan den på bussen och vart värre när jag kom hem för det vart lite strul på datorn för någon var inne på min brors dator så..
tror att det kommer bli film med min bror :)
och vart väckt av syrran halv nio i morse somnade två på tal om ingeting
snällt va? men det var trevligt ska hjälpa henne på måndag innan skolan börja för vi börja den 10 jan ;)
och som ni ser så ha jag gjort om bloggen totalt och gjorde om i kommentar rutan också så nu finns de en bild där och en text.
gud så nöjd jag vart satt i två timmar och fixa till de ;)
och idag gick jag upp till byn för jag gick och handla på den nya klädaffären vi har i vilhelmina fick presentkort där på 200 kr och hitta två saker som jag behövde så de kom med mig hem idag och sen var prsentkortet slut för hon var lite dyr av sig ändå ;)
men vart inga kläder men vart både eyliner och en vanlig kajal penna för lite smink ahde hon också ;)
nääe nu ska jag göra något annat än skriva här för har något ont i bena ;)
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0