7 jan^^<3

Heejj bloggen.
vaknade vid halv elva i morse och skönt att sova ut för jag somna vid kvart över två igår.
annars så kan jag ha somna 3 och vakna halv nio och sen somna fyra och vakna tio så då har man inte fått sova ut så mycket som jag har fått de nu.
igår så satt jag och laddaner lite musik från youtube annars har jag inte gjorde jag inte så mycket igår.
just ja och så beställde jag en telefon igår också så den lär komma någon gång nästa vecka ;)
på måndag ska jag också sitta barnvakt så kommer inte kunna skriva något då förens jag kommer hem.
tar chansen och göra det innan skolan börja för jag får sitta åt värdens sötaste unge och det är ju mostersgrabb:)
men rätt tidigt är det på morgon dessutom men men det klarar jag och de är också bra för då lär jag vara trött på måndag så då kanske man komemr upp på tisdag morgon.
men men.
ska snart ta och hoppa in i duschen och sen göra mig iordning ;)
skriver kanske mer eller kanske bara slänger in någon låt;)
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0