complicated

telefon är på laddning och jag är på klädd och nu ska jag bara sminka mig och sen fixa håret sen är jag klar för att gå upp på byn men det lär inte bli nu eftersom jag ska vara där klockan tre med det jag ska göra. men jag ska gå upp i en hyfsat tid faktiskt. så man hinner göra sina andra saker som jag ska göra innan jag ska gå till det stället jag har tid klockan tre.
men fick lust att sola solaruim men får se ifall man har pengar till det och om någon har lust att följa med mig ;)
vill inte vara så värst blekfis.
näe nu ska jag börja sminka mig så jag kan fixa håret efter och så jag kan käka lunch efter.
men skriver kanske mer sen.
ha det bra.

en som kallade för telefonnörd av Nico men jag låg och spelade då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0