do not be afraid to admit

kom nyss hem från dalasjö följde med mamma och pappaför dom skulle hämta min bror vi åkte nästan direkt efter vi hade käkat så.
och jag ville följa med för då fick jag träffa min lill kille :)
han har blivit så stor.
man hinner nästan inte blinka.
men idag ha jag typ inte gjort något annat att vara hemma och ha haft skit tråkigt.
har skrivit lite i bloggen idag, men ingen i min berättelse men tror jag ska snart göra de igen så jag kommer någon vart än bara sidan fem är snart klar med den.
skrev att jag kanske skulle köpa cola det vart inget med det.
men imorgon istället ska jag köpa hårfärg så jag kan färga mitt hår och slippa utväxten på den;)
och imorgon slutar vi tidigt för att lärarna ska på något möte så jag lär skriva direkt när jag kommer hem då från skolan.
men men nu ska jag kanske leta dram lite kläder och se hur kallt det är imorgon för dom kläderna och sen kanske vara social me jerry om han nu skriver något.
men man får se.
ha det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0