glömt bort tiden.

har glömt bort tiden totalt satt och spela sims 3 följde me upp på byn sen spelade jag sims 3 och gjorde mat och sen spelade jag sims 3 så jag glömde bort tiden totalt.
brorsan och jag fundera på att se någon film tillsammans men vi vet inte vilken.
och en sak jag hatar det är att man drömmer om att man gråter!
tro mig jag drömde om att jag grät alltså i drömmen.
sen vakna jag up med tårar i ögorna och själv klart var det tack vare drömmen.
men varför de vart de de vet int ens jag om varför för jag började bara tvär gråta i sömnen.
men det har hänt nu så det är lugnt för mig men tycker inte om att ha såna drömmar för då kan man nästan höra att jag gråter fast jag sover.
men ska snacka me bror nu och se vad vi ska se för film och när för de kommer också bli chips till;)
ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0