my tears turn into blood

det endaste jag inte kommer att glömma.
det är dina ord.
din värme.
din kärlek.
men dom största orden jag inte glömma dom sårade mig väl.
dom orden åker runt i mitt huvud hela tiden.
jag vill få bort dom ifrån huvudet men det går inte.
det snurrar bara runt runt där inne.
nu har vi släppt taget om varandra min våra minnen finns kvar.
allt finns kvar.
särskilt dina ord även dessa ord som sårade mig finns kvar.
dessa minnen kommer alltid finnas kvar hos mig.
för mig var du den speciella för mig.


Tack mina fina vänner och min älskade familj att ni finns för mig.
vad skulle jag ha gjort utan er?
skulle aldrig ha klarat av mina jobbiga dagar om det inte hade varit utan er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0